Site icon Оголошення Дніпро

Думка експерта: The Ritz-Carlton, Almaty про розвиток туризму в Казахстан

Як The Ritz-Carlton, Almaty представляє Казахстан, розповіла Галія Білданова, директорка відділу продажів і маркетингу The Ritz-Carlton, Almaty.

Ми вже знаємо, що The Ritz-Carlton, Almaty не просто працює над позиціонуванням готелю, а й над популяризацією туристичного напрямку. Які проєкти чи ініціативи готель реалізовує в цьому напрямку?

— Для того, щоб зацікавити туристів зупинитися в нашому готелі, ми маємо для початку зацікавити їх у країні та самому місті. Практично ніхто з туристів не обирає спочатку готель, а потім місто (за винятком певного класу людей, які точно знають, де вони хочуть зупинитися та на який рівень сервісу вони очікують). Тому спочатку ми просуваємо сам напрямок, розповідаємо про красу Алмати і Казахстану та запрошуємо побачити все це на власні очі. Кому ми все це розповідаємо і показуємо? The Ritz-Carlton, Almaty щорічно бере участь у міжнародних туристичних виставках і роадшоу, а також проводить величезну роботу по роботі з туроператорами різних країн. Завдяки проведеній роботі збільшився потік туристів з Індії. Це дуже серйозний ринок, який ми плануємо розвивати й надалі. Для індійців цей ринок цікавий з кількох причин: прямі регулярні рейси, політ за 3-4 години і можна опинитися в зовсім іншій кліматичній зоні та ландшафті, крім цього, близьке розташування гір і природне розмаїття, велика кількість розважальних закладів, чудові поля для гри в гольф і вигідний шопінг. З тих самих причин частими гостями Алмати і нашого готелю є туристи з Гонг-Конга.

Що приваблює туристів залежно від сезонів?

— У Казахстані близько 47 000 стародавніх пам’яток, які цікаві туристам. Але питання в розвитку інфраструктури та створенні всіх умов, щоб гості змогли провести час, не відчуваючи незручностей. Якщо розділити за сезонами, то туристам, які приїжджають в Алмати, в зимовий час цікаві гірськолижні курорти, в основному, це Шимбулак і ковзанка Медеу. У літній сезон Шимбулак також не втрачає актуальності, але до списку привабливих пам’яток додаються БАО, Чарин, виноградники Arba Wine, а також гольф-клуби. Але зазвичай іноземні туристи обирають не надто спекотні періоди і намагаються відвідати Алмати в рамках туру містами Шовкового шляху.

Вперше чуємо, що наші гольф-поля можуть бути цікаві туристам. Кому цікавий цей вид розваги?

— Заради гри в гольф до нас часто приїжджають групи туристів з Індії, Шотландії, ОАЕ, іноді навіть на тиждень. Цей напрямок ми також активно розвиваємо з партнерами, сподіваємося ще більше любителів гольфу з Гонг-Конга познайомити з локальними пропозиціями.

А скільки днів у середньому мандрівники залишаються в The Ritz-Carlton, Almaty?

— Іноземці, які приїжджають здалеку, зазвичай захоплюють вікенд або святкові дні. У середньому це 2-3 дні. У літній період 3-4. Найбільший потік туристів був під час проведення Універсіади, а в ній, як відомо, було задіяно 100 країн-учасників. Приїжджали студенти-спортсмени та їхні батьки. Якщо говорити про пік відвідування іноземних гостей, то часто він припадає на тур «Шовковий шлях». Він досить популярний, але складність викликає те, що візова підтримка в країнах, якими прокладено шлях, не до кінця спрощена. Реєстрація та отримання дозволу — не найпростіші.

Що робиться для того, щоб спростити цей процес?

Казахстанська асоціація готелів і ресторанів уже веде переговори щодо спрощення віз або щодо надання безреєстраційного перебування на певний період. Також при посольствах, наприклад, є культурні аташе, яким теж цікаво просувати свою країну. Ми успішно провели такі переговори з Італією, з Америкою, з Великою Британією, з Катаром і з посольством Саудівської Аравії…

Чим ви можете порадувати гостей, коли вони опиняються на порозі The Ritz-Carlton, Almaty?

— У The Ritz-Carlton є таке поняття «сценографія», яка індивідуальна для кожного готелю. Вона відображає особливості місцевої культури та історії. Наприклад, сценографія алматинського готелю пов’язана з багатою казахською культурою. В інтер’єрі дуже чітко, але ненав’язливо простежується казахська культура, наприклад, у використовуваних кольорах, килимах, елементах кочового життя в сучасній інтерпретації. Так, переступаючи поріг нашого готелю, гості насамперед можуть помітити велике полотно з кіньми. Кінь — символ кочового способу життя — став основною тематикою концепції, адже з давніх-давен казахи висловлювали особливу любов до коней, які були головними помічниками кочівників. Але сценографія — це не просто деталі в оформленні готелю. Це і краєвид на гори, що відкривається з панорамних вікон готелю або через телескоп, це і місцевий шоколад, національні напої кумис, шубат, це і сухофрукти, баурсаки, курт, ірімшик і чак-чак — із цими смаколиками гостей вечорами (на цей період припадає найбільший потік заселення) на ресепшні зустрічає дівчина в національному костюмі. Також це і сніданок, де є обов’язково казахський куточок із національною кухнею.

Тому навіть у гостей, які не мають часу на знайомство з нашою культурою, є можливість доторкнутися до неї і трохи дізнатися з погляду традицій та їжі.

На що будуть спрямовані подальші зусилля з просування Алмати і самого готелю?

Ми продовжимо всю ту роботу за участю в туристичних виставках, роботу з туроператорами, складання турів в Алмати. Але, крім цього, ми продовжуємо вдосконалюватися самі: запроваджуємо нові пакети та пропозиції для гостей, активно залучаючи партнерів, працюємо над сервісом і деталями — незабаром ми презентуємо нову ресторанну концепцію, мобільну пропозицію для онлайн-реєстрації, проведемо кулінарний фестиваль. Хочеться відзначити, що в Казахстані планка для преміум готелів підвищується. Народжується жива конкуренція, що сприятливо позначається на розвитку ринку.

Дізнавайтеся про все першими

Підпишіться і дізнавайтеся про свіжі новини Казахстану, фото, відео та інші ексклюзиви.

Exit mobile version