Що насправді означає повернення Джона Стюарта

Джон Стюарт знову у кріслі ведучого The Daily Show. Критики зважують, чи пожвавить цю кількість глядачів до пізньої ночі чи стане кроком назад. Майже 10 років тому, 7 серпня 2015 року, Джон Стюарт зі сльозами на очах завершив те, що мало стати його останнім записом The Daily Show, розповівши глядачі: «Ніщо не закінчується… Це пауза в розмові. Тому замість того, щоб попрощатися чи на добраніч, я просто скажу, що збираюся випити. І я впевнений, що побачимося, хлопці, перш ніж я йди.”

Слова Стюарта виявилися пророчими. Цього тижня, серед великої помпи, популярний комік повернувся до керма шоу Comedy Central, яке він сам перетворив на культурний феномен під час свого першого виступу як ведучий.

Це повернення, як сказав Стюарт в інтерв’ю, викликало його бажання мати місце, де можна «розвантажити думки, коли ми наближаємося до передвиборного сезону». І Стюарт, не гаючи часу, продовжив з того місця, на якому зупинився майже десять років тому, ясно давши зрозуміти, що він залишається королем аналізу та аналізу останніх політичних подій і помилок з унікальною достовірністю.

Більше того, це схоже на це:

  • 2-й сезон гри «Кальмари»: все, що ми знаємо на даний момент
  • Це я… Зараз: історія кохання: чому Джей Ло заслуговує на повагу за свій «божевільний» новий музичний фільм
  • Дивна подорож дуету TikTok, який замінив Ліна Мануеля Міранду в сиквелі «Моани»

Однак цього разу Стюарт не залишиться у кріслі господаря більше десяти років, як він це зробив уперше. Телеканал повідомив, що Стюарт з’являтиметься один вечір на тиждень до кінця виборчого циклу 2024 року, одночасно виступаючи як виконавчий продюсер шоу.

Повернення його гострих політичних і культурних настроїв Однак це лише один із висновків із відновлення присутності Стюарт у The Daily Show. Телекритики кажуть, що з репризи легендарного коміка можна отримати набагато більше.

Чи підвищить повернення Джона Стюарта інтерес до нічного телебачення? (Фото: Alamy)

Джона Стюарта інтерес до вечірнього телебачення? (Фото: Alamy)

Відновлення уваги пізно ввечері

За роки, що минули відколи Стюарт пішла з The Daily Show, медіа-ландшафт змінився, і пізні ночі щосили намагалися втримати глядачів. Враховуючи, що рекордна кількість людей переходять до потокового мовлення або вважають за краще дивитися кліпи в соціальних мережах після виходу шоу в ефір, доходи від реклами шести найпопулярніших нічних шоу знизилися на 50% з 2014 року і більш ніж на 60% порівняно з їх максимумами. 2016 року.

Також не секрет, що на тлі цієї нової динаміки аудиторія The Daily Show знизилася після відходу Стюарта. Хоча у його наступника, південноафриканського коміка Тревора Ноа були віддані шанувальники, шоу не мало такої ж привабливості: за даними Associated Press, під час останнього сезону Стюарта The Daily Show зібрало близько 1,3 мільйона глядачів. Під керівництвом Ноя шоу в середньому зібрало близько 385 тисяч глядачів.

Хоча повернення Стюарт у 2024 році навряд чи змінить роздроблене медіа-середовище, воно може привернути нову увагу і ажіотаж до привабливості пізнього прямого ефіру, що згасає. нічне телебачення.

“Я думаю, що це дає приплив енергії, популярності та інтересу до нічного телебачення”, – сказала Крістен Болдуін, телевізійний критик Entertainment Weekly.

І цей сплеск інтересу, можливо, станеться не одразу. для The Daily Show у конкурентному медіа-світі, що пропонує приголомшливу кількість варіантів від TikTok до Netflix і не тільки. Маркус Коллінз, клінічний доцент кафедри маркетингу Школи бізнесу Росса університету Мічігану та автор книги «За культуру», припускає, що присутність Стюарт може повернути деяких глядачів до перегляду прямого ефіру або кабельного телебачення.

«Повернення Стюарт, швидше за все, стане припливом адреналіну для нічного телебачення, надаючи можливість перегляду за попереднім записом, хоча б вечорами в понеділок, чого потребує лінійне телебачення», – пояснив Коллінз. «Після відходу Стюарта кількість глядачів The Daily Show скоротилася, але я думаю, що багато хто з цих людей повернуться».

Чому вони повернуться? Тому що, каже Коллінз, Стюарт пропонує те, чого гостро бракує культурному духу часу: унікальний бренд «розумних соціальних та політичних коментарів». І Стюарт висуває цю ідею на обговорення у розпал вкрай напруженого року президентських виборів у США.

“Стюарт є голосом, який, хоч і сильний у своїх переконаннях, без проблем критикує обидві сторони і прагне до справи розумними і ясними способами», — пояснив Коллінз. «Це дуже потужна штука, і це абсолютно незайнятий білий простір у лінійному нічному. телебаченні”.

Якщо перші цифри є якимось показником, Коллінз може щось зрозуміти.Епічне повернення Стюарт у понеділок залучило майже два мільйони глядачів одночасної передачі, повідомляє Paramount. .

Більш економічна нічна модель

З високооплачуваними ведучими, такими як Джиммі Фелон і Стівен Колберт, виробництво пізньої ночі коштує дорого. За оцінками, зарплати Феллона та Колберта становлять близько 16 та 15 мільйонів доларів відповідно, тоді як Стюарт, як повідомляється, отримала десь між 25 та 30 мільйонами доларів. На тлі цієї реальності кількість нічних речень скоротилася. Наприклад, після того, як Джеймс Корден покинув The Late Late Show із Джеймсом Корденом у 2023 році, CBS замість того, щоб знайти заміну ведучому, закрила шоу.

Але повернення Стюарта один вечір на тиждень, що включатиме почергову участь інших ведучих до кінця тижня, може стати прикладом або прототипом для індустрії нічного мовлення. Він пропонує менш дорогий підхід, який могли б використовувати інші шоу, і який може бути інтригуючим для глядачів.

“Я думаю, повернення Стюарта надихне на інші нічні шоу. Він виходить лише один день на тиждень. Це цікава модель для інших шоу”, – сказав Коллінз. “Уявіть, якби більше мереж запрограмували таким чином. Це дає їм можливість співпрацювати з неймовірними”. талантами без величезних інвестицій з обох сторін».

Іншими словами, ви одночасно отримуєте і новизну, і знайомство, каже Коллінз, який припускає, що цей підхід може сигналізувати іншим мережам про деякі доступні творчі можливості.

The Daily Show щосили намагалася знайти заміну Тревору Ною. (Фото: Alamy)

The Daily Show щосили намагалася знайти заміну Тревору Ноа. (Фото: Alamy)

Вакуум талантів

Подібно до критики, спрямованої в наші дні на адресу двох основних політичних партій США, світ комедії, можливо, страждає від аналогічної проблеми талантів «людей, яких ми бачили раніше». Повернення Стюарта в The Daily Show може служити деяким підтвердженням цього.

Новий, який замінив Стюарт біля керма шоу, залишив цю посаду в 2022 році. З того часу The Daily Show щосили намагається знайти відповідного наступника. . Минув майже рік після відходу Ноя, а плану нового господаря все ще не було.

«Це доводить, що телеіндустрія не виконала велику роботу з виховання талантів наступного покоління», – сказав Болдуїн. «Я думаю, той факт, що The Daily Show досі не знайшов постійного ведучого, є ще одним свідченням цього». самого Стюарта. Під час свого вступного монологу в понеділок увечері 61-річний чоловік пожартував про свій вік і паралелі між його поверненням на стійку ведучого The Daily Show і нинішніми кандидатами на президентських виборах у США, які претендують на те, щоб зайняти Білий дім.

Стюарт запропонував камерам наблизити його обличчя під час монологу, щоб показати глядачам крупним планом його зморшки та те, як він постарів з роками. А потім ще більше підкреслив його вік, показавши його свіже фото, зроблене 20 років тому. Але Лара Росалес, критик Tell-Tale TV, каже, що, хоча Стюарт, можливо, і не новий товар, він пропонує те, чого, на думку деяких, не вистачає на нічному телебаченні – і може допомогти заповнити порожнечу до наступного покоління комедійних фільмів. з’являється талант.

“Він привносить іншу атмосферу. У якомусь сенсі він більш нешанобливий. Він не має фільтрів. Це приваблює іншу аудиторію, яка шукає щось більш справжнє”, – сказала Розалес. . «Я не думаю, що йому буде складно знову зачаровувати публіку так, як він це робив раніше». Якщо вам сподобалася ця історія, підпишіться на інформаційний бюлетень The Essential List — ретельно підібрану добірку функцій, відеороликів та новин, які не можна пропустити, які доставляються на вашу поштову скриньку щоп’ятниці.

Якщо ви хочете прокоментувати цю історію або все, що ви бачили на BBC Culture , зайдіть на нашу сторінку у Facebook або напишіть нам у Twitter. Поділитись електронною поштоюПоділитись у Twitter Поділитися у FacebookПоділитися у LinkedinПоділитися

Позначки:, , , , , ,
close