Костюм робота Зендая та інші дикі образи Мюглера

Поділитись електронною поштоюПоділитись у Twitter Поділитись на FacebookПоділитися на Linkedin(Зображення надано Getty Images)16 лютого 2024 р.Зендая була в костюмі робота Тьєррі Мюглера на фестивалі «Дюна»: Прем'єра другої частини в Лондоні – від Грейс Джонс до Леді Гаги, французький дизайнер створив епатажні вбрання для найгламурніших фігур світу.На червоній доріжці прем'єри фільму «Дюна: Частина друга» у Лондоні цього тижня панувала чітко футуристична атмосфера. Тімоті Шаламе носив штани кольору металік, Флоренс П'ю — чорна сукня з капюшоном, розшита паєтками, від Valentino. Але ніхто не зрозумів завдання краще, ніж Зендая, яка з'явилася у срібному костюмі кіборга, довівши, що коли справа стосується моди, вона знаходиться не просто в іншій лізі, а в іншому світі.

Ще ось так:

–           Новий винахід ковбойського капелюха

– Чи може розкішна мода коли-небудь бути стійкою?

–           Як Харріс Рід став суперзіркою моди

Стиліст Зендая Лоу Роуч взяв боді з колекції французького модельєра Тьєррі Мюглера 1995 року. Костюм робота був створений спільно з художником Жан-Жаком Уркуном і натхненний персонажем Футура з роману «Метрополіс» 1925 року. Виготовлений із хрому та з вирізами із плексигласу, на його виготовлення пішло шість місяців. Футуристичний образ був ідеальним вибором для запуску науково-фантастичного фільму – і якщо Зендая хотіла створити культовий момент на червоній доріжці, вона зробила мудрий вибір. Тому що якщо і є дизайнер, чиї твори майже гарантовано привернуть увагу, то це Тьєррі Мюглер. ” https://ychef.files.bbci.co.uk/1024×1280/p0hcf5ft.webp» type=”image/webp”/>Зендая і Тімоті Шаламе на прем'єрі фільму

Зендая і Тімоті Шаламе на прем'єрі фільму “Дюна: Частина друга” у Лондоні (Фото: Getty)

Мюглер, який помер у 2022 році у віці 73 років, був відомий своєю любов'ю до видовищ. Коли боді Зендая вперше було показано на подіумі в середині 90-х, це було в рамках спеціального показу, що проводився в паризькому Cirque d'Hiver на честь 20-річчя бренду Thierry Mugler. У шоу, що отримало назву «Вудсток моди», взяли участь актриса Тіппі Хедрен у сукні, покритій чорними птахами (натяк на її найвідомішу роль), а також багато з найбільших супермоделей тієї епохи, гостей мюзиклів, трансвеститів та порнозірок. . Це було одночасно смішне та надмірне шоу – і в той же час цілком типове для Тьєррі Мюглера.

Мюглер – який хотів бути в молодості танцюрист – його надихали супергерої, богині, зірки кабаре та персонажі мультфільмів

Мюглер вперше досяг успіху як дизайнер у 1970-х роках і швидко став відомий завдяки своїм театральним проектам. Мюглера, який у молодості хотів стати танцюристом, надихали супергерої, богині, зірки кабаре та персонажі мультфільмів. Він любив пір'я, блискітки та кристали і був відомий своїми скульптурними та архітектурними проектами. Його характерним силуетом був перевернутий трикутник з великими, рельєфними плечима і туго підтягнутою талією. Він швидко зарекомендував себе як дизайнер для знаменитостей, які хотіли привернути увагу. Не дивно, що Грейс Джонс була однією з перших шанувальниць. У 1979 році Девід Боуї носив рожеву сукню Mugler у кліпі Boys Keep Swinging.

У 1980-х роках його покази мод стали легендарними. У 1984 році він влаштував перший комерційний показ мод, продавши 6000 квитків на свою виставу на стадіоні «Зеніт» у Парижі. У фіналі модель Пет Клівленд (тоді на шостому місяці вагітності) спустилася з неба в образі Мадонни у прозорій сукні шифону. У 1985 році він відправив на подіум моделей із золотими пластинами, що закривають соски (а в якийсь момент подарував Іман живу мавпу, щоб села їй на плече).

Beyond чудово

У 1990-ті роки його жага яскравості тільки посилилася, навіть коли багато інших дизайнерів дотримувалися мінімалістичного образу, а естетика гранжу була всюди. “Я не вірю в природну моду”, – сказав він The New York Times.

/1024×1280/p0hcf8xk.webp” type=”image/webp”/>Дизайни Мюглера 1990-х років, такі як цей образ від кутюр осені/зими 1997-1998 років, були театральними і театральними Фото: Getty Images) )

У 1990 році він відправив на подіум моделей, у тому числі Сінді Кроуфорд та Наомі Кемпбелл, у костюмах, натхнених бондажем, з батогами. У 1991 році вбрання було мультяшним: Крісті Терлінгтон носила сукню з величезних грудок хутра. У своїй осінній колекції 1997 року модель Адріана Карембе йшла по подіуму в корсетній сукні, вкритій лускою з кінського волосу, пір'я і кристалів Сваровскі, схожою на модну рибу. У тому ж році Джеррі Холл, давня муза, пройшла подіумом в образі неймовірно ефектного павича.

Дизайн костюмів Мюглера означав, що його особливо любили (і досі люблять) у музичному світі: Мадонна, Селін Діон та Дайана Росс носили його твори на сцені. Мюглер надав одяг для кліпу Джорджа Майкла на пісню Too Funky 1992 року, у тому числі бюстьє у стилі мотоцикла з його весняно-літнього показу 1992 року.

Бейонсе також носила мотоциклетне бюстьє Mugler на обкладинці свого альбому 2009 року I Am… Sasha Fierce і протягом багатьох років носила його моделі на сцені. Під час торішнього туру «Ренесанс» вона носила костюм кіборга, виготовлений на замовлення Мюглера, натхненний його оригінальним дизайном. Тепер вона вступає в епоху кантрі, і не дивно, що вона одягла його блискуче червоне вбрання наїзниці з показу весна-літо 1992 року. Леді Гага також є давньою шанувальницею Mugler і часто носить вінтажні речі як у своїх відеороликах, так і на червоній доріжці.

Кім Кардаш'ян (у центрі) була в латексній, розшиті бісером сукні Mugler на Met Gala у 2019 році (Фото: Getty Images)

Кім Кардаш'ян (у центрі) була в латексній, розшиті бісером сукні Mugler на Met Gala в 2019 році (Фото: Getty Images)

На церемонії вручення Греммі 2019 року Карді Бі була одягнена в пастельно-рожевий витвір Мюглера 1995 року — сукню «Народження Венери», яка справляла враження, ніби вона людська перлина всередині раковини устриці. У тому ж році Кім Кардаш'ян з'явилася на Met Gala у спеціальній сукні Mugler. На виготовлення латексної сукні, розшитої бісером, яка виглядала як вода, що капає з її тіла, пішло вісім місяців – і це був перший твір, який Тьєррі Мюглер зробив для свого однойменного будинку за 20 років.

З Мюглера більше немає з нами, тепер зірки поринають у його архів, щоб створювати неймовірні модні моменти. А оскільки Зендая встановила надзвичайно високу планку, ми можемо чекати більшого.

Якщо вам сподобалася ця історія, підпишіться на інформаційний бюлетень The Essential List – ретельно підібрана добірка функцій , відеороликів та новин, які не можна пропустити, які доставляються на вашу поштову скриньку щоп'ятниці.

 Якщо ви хочете прокоментувати цю історію або щось ще, що ви бачили на BBC Culture, зайдіть на наш На сторінці < strong>Facebook або напишіть нам у Twitter

Поділитися електронною поштоюПоділитись у TwitterПоділитися у FacebookПоділитися у Linkedin Поділитись

Позначки:, , , , , , , ,
close